Denna längtan efter sommaren

Satt och kollade på mina bilder från förra sommaren på Facebook. Guuuud så mysigt vi hade. Men snart är vi där igen, men tills dess så bjuder jag på dessa underbara sommarbilder =)




Jag fixar midsommarstången på landet



Vaxholmsbåten



Långbord på midsommarafton



Dags för midsommarlekarna, ute i skärgården



Snyggingarna Rickard och Victor njuter av ölen =)



Vårt egna lilla barbord. Dags för kubb =)



Kubbtajm



Dags för grillning



Jag bjuder på denna, jag i pyjamasbyxor och gummistövlar, står och fiskar. Nya modet?



Rickard tar en powernap på bryggan



Kryssning, blev fotad med japaner =)



Rosévin på min balkong (lägenheten är nu uthyrd medans jag bor i Skaune)



Grillning och picknick på världens bästa Saras födelsedag



Vackra Alex på Vaxholmsbåten. Till Vaxholm för middag.



Ungdomarna skulle ge sig iväg och handla =)



Grillning i spöregn, men har jag bestämt mig för något så blir det så, grillen under parasollet och gummistövlar på så löser sig allt =)

Jag verkligen älskar skärgårdslivet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0