April april

Då var det första april idag då, och solen skiner, man kan inte annat än att få vårkänslor. Helt underbart. Så det blir nog att gå ut på en härlig morgonpromenad. Och babe slutar förhoppningsvis tidigt idag. Wieee =) Sen är det 4 dagars ledigt, hoppas hoppas på strålande sol.

Just det, det är ju Skärtorsdag idag, undrar om det brukar ringa på påskkärringar? Kanske ska man köpa hem lite godis, jag menar det är ju inga problem om det inte gör det för här hemma finns det då gottisgrisar =) Det var längesedan jag var med om att de ringde på, man kanske inte gör det i samma utsträckning som när man själv var mindre, eller? Eller så har jag bara inte vart hemma när de har ringt på =) Ja, jag går nog och handlar lite godis, man vet ju själv hur besviken man blev när man ringde på hos folk och inte fick något alls =)

Ska nog ta en kort solning idag med =) Ska ha en jättesnygg gul skjorta på mig på påskafton, då kan det vara snyggt att vara lite brun =) Snart behöver man inte tänka på allt det där för då är det SOMMAR!!!!!!!!

Ha en jättebra 1a april nu, och bli inte lurade =)

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0