Ack så gott det var

Min Baby Boo är verkligenen världsmästare i köket måste jag säga. Middagen var sååååå god. Den bli det garanterat flera gånger kan jag lova.

Nu har vi preics kollat på ett avsnitt av Vampires Diaries, spännande spännande värre, nu vet jag inte vad vi ska se, Talang börjar ju inte förens om en timme. Tror att han har fixat ett avsnitt av Leila bakar, en av hans favoriter.

Jag säger bara det, alla borde få ha en man hemma som bakar och lagar mat =)

Ha en underbar kväll mina fina.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hej hopp! Hoppas du har en härlig fredag! Kolla gärna in i min blogg där jag visar foton på en riktigt cool regnbåge som bröt ut tillsammans med strålande sol och ös-regn idag när vi var ute! Säg gärna vad du tycker :)



kram

2010-04-09 @ 22:00:52
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: milkshake - lou

så härligt med någon som lagat maten till en (a)

2010-04-10 @ 00:16:00
URL: http://milkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0