05.10

Ringde klockan idag, och det är lördag. Underbaaraaaaart!

Ska åka till skolan och ha prov, jag förstår inte riktigt hur man kan sätta upp provtider på lördagar kl 8.15. Visst att det är på distans och folk kanske jobbar på vardagarna, men eftersom proven är i skolan på den kommun man tillhör pga att det är så mkt fusk på proven annars så får väl folk då ta ledigt från jobbet. Jag menar j´hur klart tänker man en lördag kl 8.15? Visst, jag var duktigt och gick och lade mig kl 22 igår för att jag skulle orka upp, men jag känner att det är helg, man har pluggat hårt heeela veckan lång, så måste man gå upp i ottan.

Tycker inte att det känns sådär jätte oki om jag ska vara ärlig. Jag har 3 prov kvar sedan som också är på lördagar, visst att jag är i Malmö nu och ska ta mig till Hässleholm, men hade jag vart i Bjärnum så hade jag änså inte kommit dit för första bussen går 9.12 på lördagar och vi ska samlas i skolan 8.15.

Det är väl bara att åka hem och vila sen, så man orkar med lördagskvällen.

Jaja, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag fixa mig iordning, bussen går 6.23 härifrån till tåget. Måste nog köpa mig en kaffe på Pressbyrån och ha med inne på provet.

Något positivt är att allt är på datorn, så man slipper iaf sitta och skriva, bara att kryssa för rätt alternativ.

Hoppas ni alla sover gott i era varma sängar (fast vissa kanske inte har kommit hem från krogen/festen ännu)

Puss

Kommentarer
Postat av: marianneelfgren

hoppas provet gick bra o att du kommer hem o hälsar på snart kram

2010-04-10 @ 18:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0