Tjejmiddag, vin och skvaller

Tjejmiddagen igår var jätte mysig, vi åt tacos, fast istället för köttfärs så hade vi kyckling. Mumsigt värre.
Vi satt och drack lvin och pratade om det mesta. Jag älskar verkligen när man samlar ihop tjejgänget och bara skvallrar och skvaller blev det såklart.

Tjejerna som var här var, Alex, Sara, Emelie och Johanna.

Tack tjejer för en trevlig kväll.

Idag är det fredag, igen. Hinner inte riktigt med känner jag. Nu har jag tvättstugan, vilket känns lite sådär faktiskt. Fast det finns inget underbarare än nytvättade kläder, älskar när man hänger in dom i garderoben och det luktar så gott.

Klockan tolv börjar skolan, fats jag har bara en lektion idag, men direkt efter skolan ska jag åka och sitta barnvakt, men tror inte átt det blir så sent. Sen får vi se vad som händer ikväll. Det är ju trots allt fredag, men jag funderar på att kanske bara gå upp till mamma och titta på någon film och ta ett glas vin med henne.

Imorgon kommer det två små sötnosar hit och ska sova över tills på söndag, så imorgon gäller det att vara pigg och glad =)

Nej, nu är det dags att ta hand om tvätten.

Xoxo



 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0