Skola, jobb och massor av plugg

Oj vad jag redan känner att denna vecka kommer att bli lite sådär halv jobbig.
Jag har massa läxor och odag har jag prov i naturvetenskap. Vet inte hur jag ska hinna med allt, men det är bara att bita ihop och sitta uppe sent på kvällarna och plugga.

Min vecka:

Måndag:

Matte, prov i naturkunskap, matte, spanska

Tisdag:

 Jobba på fm, hem och göra en massa läxor, börja läsa på min engelska roman.

Onsdag:

Religion, matte, engelska. Åka till biblioteket och plugga, ska lämna in en engeska uppgift.

Torsdag:

Plugga, plugga, plugga, plugga

Fredag:

Jobba på fm, kommunikation med föredrag och berätta om en sak som betyder mycket för mig. Till biblioteket och plugga efter skolan.

Kanske inte ser så mycket ut, men när man tänker på att varje lektion är ca 2 timmar och man ska hinna med en massa där i mellan.

Någon av dagarna ska jag även ha tvättstugan, men jag har redan glömt bort vilken dag det var.

Ibland undrar jag vad jag har gett mig in på, men samtidigt är det roligt och jag har valt det själv. Men ibland när det är mycket så undar man varför man inte bara stannade kvar på jobbet, fick sin lön och hade sina arbetstider.

Nu är det bara att sätta fart.

Hej så länge.

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0