Pick och pack

Sååå. Nu ska jag snart lägga mig i sängen, jag är sååå slut.
När jag kom hem så började jag att diska och städa. hatar att komma hem efter man har vart borta och det är stökigt. Men nu är det så rent och fint.

Jag hann packa och fixa inför imorgon då jag åker till Malmö. Så skönt att ha allt fixat så man bara kan gå upp och koncentrera sig på att göra sig iordning. Så allt är nu packat och klart.

Gick ut på en kvällspromenad med Sara också, det var riktigt skönt. Det är fortfarande ganska så skönt ute, men det är tråkigt att det blir så mörkt tidigt.
Men snart kommer de mysiga kvällarna, då man kan krypa ner i soffan med levande ljus, en kopp te och en bra film. Älskar verkligen dom kvällarna.

Nu ska jag bara fixa det sista, sen blir det natti natti....

Puss från mig



Jag lyckas alltid att packa för mycket, och jag är inte ens riktigt klar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0