Och så var det fredag igen då

Vart tar tiden vägen egentligen?
Den bara rinner iväg, det känns som om veckorna består av måndagar och fredagar. Inte för att det gör någonting men man hinner ju inte med. Allt bara rinner förbi en....

Idag är det redan fredag i alla fall. Snart blir det skola, fast bara en lektion idag. Skönt värre.
Efter det ska jag iväg och jobba en stund men bara några timmar så det är inte så farligt. Efter det blir det hem, ta en långt skönt bad med ett glas vin, sen får vi se vart kvällen bär av. Det är en kompis som ska ha fest så antingen bär det av dit, eller så har jag en skön egokväll hemma. Ska upp tidigt imorgon och plugga, sen ska jag jobba sen på kvällen ska vi på fest, så kanske skönt att bara sitta hemma och titta på film och ta ett glas vin ikväll och ladda inför morgondagen.

Jag har filmen Män som hatar kvinnor som jag verkligen vill se. Har hört så gott om den...
Så kanske en filmkväll med massa gott och mys i soffan.... Vad säger du Sara? Låter det inte som en toppen idé en fredag som denna?

Nu blir det lite mat och sedan ska jag fixa mig till skolan.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0