Nu sover de små liven

Nu har de små liven äntligen somnat.
Man har ju fått pröva på hur det är att ha barn för en dag/natt i alla fall. Fast det har gått super bra, men man blir helt slut och vid sju tiden höll jag på att somna i soffan =)

Men vi har haft det jätte mysigt, vi har gräddat pannkakor, vart nere och matat fåglarna, hadlat, ätid god middag, lekt i parken mm.
Kvällen avslutade vi med lite godis och Hannah Montana =)
De tyckte väl inte att det var dags för att sova, men efter ett tag gick de med på det och vi läste en Bamse bok som godnattsaga =)

Så nu ska jag bara kolla lite saker på datan, sen blir det att dyka ner under täcket för mig med, som sagt, totalt slut.

Imorgon när vi vaknar har jag lovat att vi ska baka frukostbröd =) Så ska vi ha en mysig frukost framför tv´n innan jag ska lämna dom på gympan.

Så jag önskar alla en trevlig lördagskväll.

Natti Natti.....

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0