Mätt, trött och glad

Nu har jag precis kommit hem från en helkväll på stan med Sara. Filmen var verkligen så bra. Rolig, lite hemsk och bara så bra.
Innan bion gick vi runt på stan och tittade lite, köpte ett par nya byxor, så köpte vi en jätte söt liten "snuttis" för vi ska träffa våra kompisars lilla nyfödda bebis på lördag.

Innan bion gick vi och satte oss på ett café/restaurang och tog ett glas vin och åt en super god ceasarsallad.

Vi har verkligen haft en super mysig kväll.

Nu blir det att krypa ner i sängen och läsa min underbara bok. Imorgon väntar en dag av plugg hemma.

Godnatt alla söta.

Puss från mig


Boleros underbart goda ceasarsallad




Ett glas vin innan bion är alltid mysigt



Hur mätt jag än är så måste jag alltid ha popcorn när jag går på bio



Ibland får man lyxa till det lite extra fast det inte är lördag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0