Man kan bli galen för mindre

Dessa förseningar, jämt och ständigt så fort man ska någonstans eller har lite bråttom. Ja, jag pratar om kommunaltrafiken. Finns det något värre än dessa förseningar?
Jag blir snart galen. Inte nog med det, dom höjer ju priserna hela tiden och alltid ska det vara något fel.
När man frågar vad som är fel, när de kommer igång igen, extra bussar mm så är det ingen som kan svara. Så fruktansvärt tråkigt.

Inte nog med det. Alla dessa sura busschaufförer överallt. Jag har skrivit om det förut men det är verkligen någonting som stör mig så oerhört.
Usch!
Ta och byt jobb om ni är trötta på gnälliga resenärer, inte undra på att man blir det när ingenting funkar som det ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0