Kan inte sova

Usch, idag har et vart en riktig helevtesdag känns det som. Jobbat 8-22 och det är som om allting har gått emot mig, men alla dagar kan ju inte vara perfekta.
När jag kom hem från jobbet var jag så trött så att jag mådde illa, men när jag väl la mig i sängen så blev jag helt plötsligt klarvaken. Konstigt det där. Ena sekunden är man bara såå trött, nästa är man pigg som en lärka....

Ingen bok har jag att läsa heller, har precis läst ut en bok som var helt underbar. Genom dina ögon av Stephanie Meyer, författarinnan till Twilight böckerna, och jag kan säga att denna var minst lika bra, hoppas verkligen att det kommer en tvåa, och att denna bok också blir en film =)

Måste ge mig av till bokhandeln och leta efter en ny bra bok, kanske därför jag inte kan sova, måste nästan alltid ligga och läsa en stund innan jag somnar, har iof en hel drös med skolböcker men hur roligt är det att avsluta kvällen med? Nej, imorgon bär det av till bokhandeln, känner för något spännande nu när höstmörkret har kommit till oss.

Nu ska jag försöka sova lite, och funkar det inte tänker jag gå upp och koka en kopp te och rota fram något att läsa.

Godnatt alla söta.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0