Hösten är på väg

Så var det måndagsmorgon igen. Känner verkligen inte för att gå upp idag. Det är grått och kallt ute, en riktig höstdag.
Helgen som har vart så fin, igår hade t.o.m skorts på mig.

Denna helg känns det inte som jag har sovit speciellt mycket. I fredags var jag ute med min lllebror och hans kompisar, det var mycket trevligt, men från i lördags fm, till igår kväll har jag vart barnvakt. I lördags sov barnen över hos mig, men även om jag gick och lade mig ganska tidigt så vaknade barnen tidigt och man har ett så stort ansvar hela tiden, och det blir man trött av.
Men vi har haft det super mysigt, vart och matat fåglarna, lekt i parken, plockat bär, bakat mm.
Igår så hämtades dom på fm, men på em så satt jag barnvakt åt ett annat barn, det var en så otroligt fin dag så vi gick på en långpromenad och köpte oss en glass. Riktigt mysigt.
Men efter en helg av barn så kände jag igår kväll att jag var tvungen att möte upp Sara. Vi möttes upp och åt middag och kollade på en film, JUNO, en mycket bra film om en 16 åring som blir gravid. Den var verkligen bra, ett tips nu när höstkvällarna börjar komma.

Idag har jag bara en lektion, sen blir det hem att plugga. Börjar bli lite nervös inför alla prov som kommer nu.

Nu ska jag ta och duscha och äta lite frukost innan skolan.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0