Hej och hallå

Idag ringde klockan tidigt tidigt fast jag inte börjar förens kl 12, men just nu har jag så otroligt mycket i skolan så jag måste sitta och plugga så mycket jag bara kan.
Har en hel del spanska uppgifter som ska lämnas in på måndag samt en hel del engelska som ska läsas och pluggas in. Ganska jobbigt att läsa två språk samtidigt, men samtidigt ganska kul att lära sig ett nytt språk.

Men på lördagkväll får jag i alla fall lägga böckerna åt sidan ett tag, då är det dags för fest. Det ska bli riktigt kul att få något annat att tänka på ett tag.

Och snart har jag tänkt mig att sätta igång med min bok eller vad jag nu ska kalla de, skulle börja för länge sedan men det har vart så mycket nu.

Nu blir det lite spanskaplugg och en STOR kopp kaffe....

Hej sålänge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0