Fy F*n

för ficktjuvar!!!!!!!!!!
Igår blev jag av med min plånbok i Köpenhamn..... Jättekul, när man är flera, flera mil hemifrån... Jag hade allt där i, kontokort, CSN-kort, leg, busskort, ja allt man har i en plånbok. Jag förstår inte hur man kan ha ett sådant hjärta att man kan göra så mot andra människor, jag förstår verkligen inte det.

Så nu sitter man här i Malmö, utan att j*a skit, men ikväll är det dags att åka hem, känns lite tråkigt, hade gärna stannat kvar ett par dagar till, så trött på Stockholm, men måste hem och fixa nytt leg, IGEN! alla kontokort mm.
Men allt är spärrat och de hade inte tagit ut något på korten som tur va, men jag hade en massa kontanter i också, och det känns ju jättekul när man är student och behöver alla pengar man har.

Jag blir så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0