Födelsedagsfest

Igår var det en lång dag för min del.
Först var jag och beskökte ågra barn jag har suttit barnvakt åt tidigare, vi gick iväg och hade picnic, det var riktigt mysigt, redan där efter var jag hlet slut och ville bara hem och lägga mig.
Jag cyklade hem, åt lite lunch och sen satt jag barnvakt ett par timmar. Det var lika mysigt de, vi gick på en lång promenad, åt glass och tittade på bilar =)

När jag gick där ifrån var jag så trött. Men det vara bara hem och byta om för att sedan gå på fest, det var jätte trevligt och jättegod mat och dryck. Hela gänget som var där skulle ut men jag och Sara orkade verkligen inte det, så vi åkte hem till mig och öppnade en flaska rosé och läste skvaller tidiningar. En perfekt avslutning på kvällen och idag är man pigg och fräsch.

Nu har jag precis kokat en kanna kaffe så nu blir det till att plugga lite, fast det är söndag och strålande sol...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0