Det slår aldrig fel

att man möter den där snygga killen, eller killen man var kär i en gång, eller han man hade en flirt med, när man är som mest ful och bara känner sig som skit. Och just detta hände mig idag. Vi har inte träffats och haft kontakt på huuur länge som helst, och vem dyker inte upp om inte han!
Jag skulle bara åka iväg en snabbis till Pressbyrån och hämta min biljett till Malmö, så jag kastade bara på mig ett par mjukiskläder, precis nyvaken och tog bussen. Skulle ju hem och fixa mig efter det.

När jag kliver av bussen och ska gå upp till mig så stannar ben bil och där inne sitter han. Ja herre! Visst att man ska var sig själv och visa sitt sanna jag, men någon måtta får det väl ändå vara?
Detta slår aldrig fel och det var ju inte direkt första gången det hände, jag och mina kompisar brukar prata om det är, varför det alltid händer, det händer ju aldrig att man träffar "han" när man känner sig snygg och fräsch, nj han ska dyka upp när man är halvt nyvaken, ruffsig i håret och med mjukiskläder.

Ja det var dagens händelse =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0