Dags att möta upp Sara

Godmorgon på er alla.

Nu ska jag snart möta upp Sara vid tåget och åka iväg på en grej. Egentligen är jag ledig idag men klart man ställer upp för sina kompisar, så är det bara.

Efter mötet ska jag iväg och jobba en liten stund för att sedan åka in till stan med Sara för att gå på bio och äta middag. Det ska bli så mysigt. Skönt att lägga skolböckerna och plugget på hyllan några timmar.
På måndag har jag prov i naturkunskap så ihelgen blir det till att plugga.

Vi har int riktigt bestämt oss för vilken bio vi ska gå på ännu, men vi har en del förslag:

District 9

Public Enemies

G.J Joe

Inglourious Basterds

The Ugly Truth

någon av dessa filmer blir det i alla fall. Vi får väl ta och bestämma oss nu när vi ses.

Hörs senare.

Xoxo




Kommentarer
Postat av: giulia

Gud vad snällt !!!:D tack så mycket :D

ha en jätte bra dag idag!:D

2009-09-03 @ 11:26:59
URL: http://giuly.blogg.se/
Postat av: Michan

Tack detsamma =)

2009-09-03 @ 11:34:15
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0