Brrrrrr

Godmorgon.

Idag är det verlkligen svinkallt ute. Hua! Bara att sätta på sig alla höstkläderna man har. Fast det ser ut att bli soligt i allafall. Det är ju något, men nu märker man verkligen att det är höst.
Men som jag sagt tidigare så tycker jag att det är väldigt mysigt med höstkvällarna, få kommer hem efter jobb/skola, laga god mat, tända ljus och bara få krypa ner i soffan. Det är så mysigt.

Idag har jag skola hela dagen, börjar med religion, sen matte och ikväll engelska. Men jag hinner hem en liten stund på dagen och äta lunch. Måste städa också, men det känns vekligen som om jag inte vart hemma på evigheter, antingen är jag i skolan. jobbar eller sitter barnvakt. Men ska fösöka ta mig lite tid idag att fixa iordning lite. Det är tur, för när man aldrig är hemma, så hinner man aldrig stöka ner, kanske en kaffekopp och lite kläder någonstans.
Ska kolla om det finns någon tvättid när jag åndå är i farten.

Ha en bra dag alla söta.

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0