Varför är det alltid

så att man inte hittar någonting när man ska iväg? Allting bara försvinner. Idag bär det av till Hässleholm och till min älskade Jenny. Har vart uppe sedan 6 och packat och fixat, men när man väl vill ha den där snygga tröjan, de där byxorna så är allt bara borta, sen när man kommer hem så ligger de så fint där. Alltid samma visa. Sen är jag en sådan människa som alltid lyckas att packa för mycket, men det kanske hör tjejer till.

Nu har jag packat väskan och det blev bara EN väska, men sen ska jag ha med mig datan och dataväskan, sen har jag ju alla tidningar och min färdkost som ska med också, hmmm, alltid ska man känna sig som en packåsna, iof så sitter man bara på ett tåg, men hela vägen till tåget och tunnelbana och alla stressade människor. Hua.

Men jag lääääääängtar så tills jag kommer fram, ska bli så mysigt. Massa god mat, vin, skratt, kanske en tår eller två (av allt skrattande), sen hoppas vi ju självklart på lite sing star =)

Nu ska jag fixa lite till, sen bär det av.

Puss på er.








Lite Robbie Williams kanske =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0