Ut och utforska Malmö

Såå skönt, somnade om en liten stund imorse, det behövde jag verkligen. Nu har jag städat ocg fixat lite, kan inte ens slappna av när jag är ledig, men jag hatar att ha det stökigt och ofräscht omkring mig *flåt* men så är det bara =)

Så nu är det dags för mig att de mig ut och utforska stadens gator, hoppas bara jag hittar hem igen =)
Det går en buss precis utanför huset nästan men jag känner för en promenad, hmmm, höger, vänster, rakt fram? Hihihi, så svårt kan det väl inte vara, får väl fråga någon efter vägen... Undrar vad dom kommer att tänka?

(På stockholmska)

-Ursäkta mig, men åt vilket håll ligger stan?

Hahaha, jag vet redan nu vad de tänker =)

But, I give it a try =)

Puss från en vilsen en =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0