Totalt kolsvart

är det verkligen ute. Det känns som om klockan är mitt i natten. men lite mysigt är det allt.

Just nu sitter jag barnvakt, har jobbat hela dagen så jag känner mig lite smått mör ska jag säga, men nu har vi precis ätit en god middag, barnen tittar på bolibompa och jag ska försöka sätta mig och plugga lite tänkte jag.

Föräldrarna komme inte så sent idag så det är skönt, har med mig badkläder ifall jag hinner till vattengympan som börjar halv nio, vore skönt att gå på den, annars blir det att gå och simma i morgon. Känner att jag måste börja komma igång nu, jag älskar att vara ute och gå, men det är inge kul nu när det blir mörkt så tidigt. Men men, någon form av träning ska man väl hitta som passar en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0