Söndagsmys

Nu har jag precis kommit hem från Sara, vi har haft söndagsmys.
Vi åt en jättegod middag bestående av fläskfilé och en superfräsch salld, och till det drack vi varsitt glas rosé.
Efter middagen kom Alex förbi och vi kollade på våran nya favorit serie The Vampires Diaries. Den är verkligen så bra, så underbar...
Efter den så kollade vi på en film som nog var den sämsta jag sätt på länge, Fido hette den, någon komedi om zombies, oki, lite halvrolig var den men nej, inte någon film i min smak.

När filmen var slut var vi helt chockade att klockan bara var åtta, kändes som om klockan var mitt i natten, men skönt att avsluta söndagen i tid.

Så jag och Alex åkte hem, så nu ligger jag nedbäddad i sängen och tittar på tv, ska lösa lite korsord innan jag somnar tänkte jag, lite av en ny kvällsrutin =)

Denna vecka kommer bli så lång och stressig och jag vet inte sist jag gick och lade mig innan kl nio. Helt underbart.

Sov så gott alla underbara där ute.

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0