Saker att göra innan 30

När jag rensade bland massa papper igår så hittade jag en lista som jag och en kompis skrev för längesedan. En lista på saker vi skulle göra innan vi fyllde 30 =)
Hahaha, vad jag skrattade, när jag läste igenom den så var det bara en sak jag kunde stryka.
Haha =)
Men har fortfarande 3 år på mig att stryka lite mera =)

Saker att göra innan 30:

* Åka till New York

* Åka till Japan

* Öppna en egen krog !?!

* Träffa kärleken

* Åka till Disney Land i Florida

* Spara pengar

* Lära mig Japanska

* Gå en inredningsarkitekt kurs

* Ta körkort

* Läsa marknadsföring

* Träffa Michael Nyquist

* Gå på Victora Secret modeshow

* Åka på road trip genom Sverige med Sara

* Åka till Dublin

* Flytta från Stockhom

Ja, det var ju en hel del saker, det mesta var att resa, hmmm, dags att börja spara pengar om jag ska hinna med alla dessa resor.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0