Pannkaka och vattengympa

Nu sitter jag här hemma hos sötnosarna, de kollar på Bobster och jag försöker plugga lite, men är så fruktansvärt trött =/
Men efter barnvakten ska jag försöka komma i väg på vattengympa med mamma =) Hoppas verkligen att jag hinner.

Till middag idag gräddade vi Michan pannkakor =) Alltid när jag sitter barnakt så gräddar vi pannakakor, så mysigt, men jag klarar bara 2, sen ligger dom som en klump i magen i flera timmar känns det som, men ack så gott det är.

Snart är det dags att gå upp och byta om inför natten för det små liven, sen blir det att läsa saga =) Hoppas jag inte somnar  =)

I helgen bär det av till Skåne igen, ska bli så mysigt. Ska träffa min älskade Jenny som bor där, så vi ses ju inte så ofta, så det blir en helg fulla av mys, middagar, vin, skratt mm *längtar*

Nepp, nu ska jag ta hand om busungarna en stund innan det är sovdags.

Xoxo

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag längtar efter dig massor!

Ska bli så kul att få ha dig här en hel helg...

Puss o Kram

2009-10-07 @ 10:20:29
URL: http://www.nejmes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0