På tåget på väg hem

Idag har jag verkligen haft ångest. Jag har gått hela dagen och vill verkligen inte åka tillbaka till Stockholm. Jag vill verkligen inte.
Haft en jätte mysig helg i Skåne men tiden har gått alldeles för fort, som vanligt. Men så är det när man bara åker en helg. Men nästa gång ska jag stanna längre.

Känns lite hemskt att man inte vill åka tillbaka dit där man bor, men ibland känner jag bara för förnyelse, nya vänner (inte så att jag inte tycker om mina vänner) men jag är en sådan som vill förnya mig och jag har stora planer på att flytta ner efter jul om allt går som jag vill.
Ska kolla lite utbildningar och lite jobb nu under hösten, och nästa gång jag åker ner ska jag besöka lite skolor och så.

Känner bara för en stor förnyelse i livet, när jag bodde i Falun så känner jag att jag blev som en ny människa. Sen flyttade jag hem och vardagen kom tillbaka, inte för att den någonsin kommer att försvinna, men bara nya kompisar, jobb/skola, miljö mm så skulle göra en sådan stor skillnad.

Jag har iaf haft en sådan nysig helg, bara varit, ätit god mat, druckt vin, pratat, kollat fotbollen och jag har mått så bra, tills idag när jag skulle åka hem.
Kanske är det bara mörkret och hösten, men jag vill ha förnyelse i mitt liv.

Tack Jenny och alla för en super mysig helg, jag kommer snart tillbaka. Det lovar jag.

Puss puss från mig


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag längtar redan till nästa gång du kommer, då ska vi ut och svira!!!! Du vet att du har boende om du får för dig att flytta. Vi står med öppna armar!

Pussar o Kramar

2009-10-11 @ 22:26:57
URL: http://www.nejmes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0