På tåget mot Malmö

Nu sitter jag på tåget till Malmö. Äntligen, som jag har längtat. Pappa var så snäll och körde mig till stationen i morse, jag hade lite mycket packnig, tack gode gud för hjälpande föräldrar.
Ju längre ner vi åker desttu soligare blir det, heeeelt underbart. Nu får det räcka med regn och rusk ett bra tag och jag hoppas att denna vecka blir solig och fin =)

Det är verkligen mysigt att åka tåg tycker jga, man hinner se så mycket fint medans man åker, nu är det ca 2 timmar kvar, lite småsegt kan det ju bli, och jag glömde självklart att packa ner mina hörlurar till datan... SUCK!!!!! Så irriterande, jag som hade laddat med filmer och allt, men men, ska försöka sova lite så tiden går en aning snabbare iallafall =)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0