Nu vet jag inte vad jag gör!!!

Nej, jag vet inte vart jag ska ta vägen.
Min data fick precis för sig att omformatera sig själv.... Allting är borta, precis allt, alla filmer, serier, foton, skolarbeten. Ja allt.
Jag sitter och bara skakar och förstår ingenting.
Tror jag kommer att bli galen, ja ser framför mig hur jag kommer få sitta uppe halva nätterna för att skirva om alla arbeten, och det var inte ett.
Jag hade alla telefonnummer, skrivit in massa söta sms jag fårr, bankid, ja allt man har på sin data nu förtiden, typ hela sitt liv, och nu har allt bara gått upp i rök!

Jag hatar teknik, jag hatar verkligen det, inte nog med att man blivit av med sin plånbok där man också hade hela sitt liv och massa kontanter, när man väl smält och acceptert det så händer detta.....

Jag ger upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0