Nu vankas det kaffe och engelska plugg

Godmorgon alla glada.

Inatt har jag verkligen sovit som en liten prinsessa, hade en liten tråkigt dröm bara men jag kunde somna om och inte tänka på den något mer. Så det var riktigt skönt faktiskt.

Ställde klockan tidigt idag fast jag inte börjar förens klockan halv två, men jag har engelskaprov ikväll och vill verkligen plugga in i det sista så att det hela går vägen, sen är det bara att åka hem och plugga till provet på fredag.
Så nu har jag tänt lite ljus (ovanligt, men jag älskar verkligen tända ljus, det ger en sådan stämmning) och kokat kaffe, så ska jag kura ihop mig i soffan och plugga, sen kommer Sara hit och vi ska fika lite sen ska jag följa med henne till frisören för hon ska bli lika fin i håret som jag =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0