Nu har jag bestämt mig

för att ta bort två ämnen och jobba mer istället.
Jag känner verkligen att jag inte hinner med, innan man började plugga så tänkte man åh vad skönt det ska bli att börja plugga istället för att jobba, jag är sååå motiverad, men sen när allt väl startar så känner man att det inte alls var så speciellt lugnt och skönt.
Så istället för att läsa massa ämnen och inte hinna med och det bara blir soppa så känns det mycket bättre att läsa färre ämnen och satsa 100 %.
Så nu har jag bestämt mig för att göra det.

Så, inte så svårt att bestäma sig.
Varför vela hit och dit hela tiden? Det funkar inte. Bara att köra, köra, köra, man lever bara en gång =)

Nu ska jag iväg och jobba lite.

Puss sålänge <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0