Nu är det äntligen

uppsagt, mitt mobila bredband.
Jag har haft problem med det sen jag skaffade, aldrig mer det företaget, säkert ringt dom 15 ggr och bett om hjälp, 2 av de jag har pratat med har verkligen försökt ta sig tid och hjälpa till, resten bara sura och okunniga!

Men nu är det fixat och jag ska skaffa nytt bredband.

Nu är det äntligen fredag, så skönt, har bara en lektion idag, sen blir det hem och plugga lite innan jag ska möta upp Sara, gå till systemet och handla någon god middag.
Jag blev ju av med plånbok och hela kalaset så det blir ingen utgång i helgen då jag inte har hunnit skaffa nytt leg. Men på det sättet spar man ju lite pengar =)

Så det blir en lugn helg med plugg och massa annat mysigt.

Xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0