Mys söndag

Så var det slut på denna vecka och snart börjar en ny vecka med nya möjligheter.
Förstår inte riktigt vart veckorna och helgerna tar vägen.

Denna helgen har vart riktigt lugn och mysig, i fredags som sagt var det middag hemma hos kusinerna, har pluggat lite, tagit det lugnt och bara varit, igår var jag hemma hos mamma och pappa och åt smarrig middag.
Idag har jag jobbat hela dagen och nu på kvällen kom Alex över och fikade och så satt vi och snackade lite. Riktigt myspys.

Nu sitter jag bara här framför datan och undrar om jag ska laga mig något att äta, är sååå hungrig, känns lite sent dock men ändå så hatar jag att gå och lägga mig hungrig, det är det värsta jag vet. Hmmm, dagens ilandsproblem? Äta eller inte äta? Det är frågan =)

Nää, någonting måste jag ha i magen känner jag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0