Mot Malmö

Godmorgon alla söta.

Inatt har jag sovit så dåligt, vet inte varför, kanske för att jag ska åka idag, blir alltid lite nervös när jag ska åka iväg någontans, och nu är det en helv vecka, inte bara en helg. Jättekonstigt, det är ju inte så att det är flrsta gången jag åker någonstans.
Satta klockan på åtta så jag skulle hinna fixa det sista, kolla att allt är packat osv, och nör vaknar jag? HALV FEM!? Sen dess har jag legat vaken och kände att det var väl lika bra att gå upp.
Kanske man somnar på tåget istället =) Så går resan lite fortare.

Det ska bli så skönt att komma iväg, en hel vecka utan massa måsten, bara göra vad jag vill är jag vill, oki att skolböckerna följer med, men jag väljer ändå själv när och var jag vill plugga. Jag älskar lov!

Nu ska jga fixa och dona lite, skriver mer sen.....

Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0