Malmö dag 4

Godmorgon alla söta.

Idag vaknade jag tidigt igen, fast idag kunde jag somna om men jag gick upp och lade mig på soffan.
Tänkte att idag är det fredag och då ska det vara fredagsmys hela dagen =)
Så nu ligger jag i soffan, kokat mig en kopp kaffe, O.C boxen ligger på bordet, kan inte få nog av den serien, tycker den är underbar, dock har jag bara säsong 1+2, fick 3an av pappa men det var något fel på den och när jag skulle lämna tillbaka den så fanns det inga andra, men nu har jag önskat mig S 3+4 i födelsedagspresent =)

Sen vid fyra kommer en viss person hem så då blir det fredagsmys heeeeela kvällen

Fast vi tjuvstartade nog lite igår =) Satt i soffan hela kvällen och bara mös, sen blev det tacos och vin till middag. Myspys.

Jag älskar verkligen att mysa, att bara få vara, sitta och småprata, kramas och bara må så bra.

Och imorgon är det ingen väckarklocka som ringer så ingen av oss behöver gå upp heller. Lovley... Då ska jag baka något gott bröd till frukost sen blir det lördagsmys framför tv´n =)

Vad tycker ni om att göra på ert fredagsmys???

Massa fredagspussar från mig ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0