Laxsallad och ny frisyr

Nu har jag precis kommit hem från Sara. Och det SNÖAR!!!!! Helt otroligt, fast det kommer ju bara bli blask av allt, för det är inte så kallt även fast det är kallt. Men snart kan man ju hoppas att snön kommer och ligger kvar, jag tycker det är super mysigt, särskilt första advent =) Mer om julprat sen =)

Som sagt, hemkommen från Sara och vi har ätit laxsallad och så har hon förhört mig lite på engelskan eftersom jag har mitt prov imorgon. Det gick ganska bra faktiskt, men har ju hela dagen på mig att öva in det sista som är lite svårt.

Eftersom jag bestämt mig för att skaffa ett nytt liv så blev det även en ny frisyr och jag blev bara såååå nöjd.... Blev jättefint =)
Känner mig mycket fräschare....

Nu har jag precis tänt lite ljus och krypit upp i soffan. Myyyys. Älskar verkligen sådana här kvällar, fast det är oftast då som alla tankar på allting kommer, jag kan verkligen inte låta bli att tänka så mycket, men jag måste verkligen lära mig det känner jag. Ingenting blir ju bättre för att man sitter och tänker och analyserar hela tiden.

Nej, nu ska jag läsa lite tror jag, om jag kan koncentrera mig.....

Puss på er alla söta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0