Inte gick det att somna om

Suck!
Vart vaken sen kl 6, kunde inte somna om idag =(
Så nu har jag suttit i soffan med laptopen iknät, kollat lite bloggar, mailat min ömskelista till mamma =) Fast vi börjar bli vuxna jag och min lillebror så vill hon alltid att vi ska skriva en önskelista. Och vem vill inte skriva en?

Nu ska jag diska upp lite efter middagen igår, blev så otroligt trött efter maten så vi orkade inte göra någonting.
Sn ska jag ta en dusch och fixa mig iordning, måste hitta till banken idag =) Tyvärr ser det inte ut att vara så jättefint väder ute, men jag tror nog att jag tar en promenad in till stan ändå, igår tog det ca 20-25 minuter, men det är det värt.

Sen måste jag hem hit och plugga lite. Det vankas ett grammatikprov i engelska och marknadsföringsprov när jag kommer hem nästa vecka. Blää! Tycke inte om prov, får alltid blackout när jag väl sitter där, sen när man lämnar in provet så kommer man på allting hur det skulle vart.

Fast innan jag sätter mig och pluggar blir det nog lite bakning, älskar doften och varför inte fixa lite fika innan man sätter sig till rätta =) Lovley.
Sen ska jag passa på att handla hem lite middag, hmm, dessa middagar, jag har verkligen dålig fantasi, men blev så otroligt sugen på kyckling, ska se om jag kan hitta på något gott med det och pasta.

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0