Fixardag

Godmorgon alla morgonpigga =)

Känns som om jag är den ända som är vaken så här tidigt en söndagsmorgon.
Men har man tvättstugan så har man, det är verkligen så svårt att få tid att tvätta i detta hus, jag blir galen ibland, men tur att man är morgonpigg så man kan ta dessa tidiga tvättpass =)

Sen blir det städning och fixa hela dagen, för i morgon åker jag till Malmö och blir borta en vecka ♥ och jag älskar att ha det fint och städat när man kommer hem.

Sen ikväll kommer Sara och Alex hit för lite söndagsmys med pizza, glass och avsnitt 6 av The Vampire Diaries, det är bra spännande nu, sista avsnittet var så spännande så jag blir alldeles till mig =)

Igår var jag hemma hos mamma och pappa på middag, oxfile och potatisgratäng, mums, mums, mums. Pappa hade köpt spelet Alfapet så det spelade vi efter maten och drack lite vin, så mysigt, det var riktigt roligt spel, man fick verkligen tänka =)

Nu ska jag snart ner i tvättstugan och hänga tvätt och lägga i fler maskiner, sen blir det en promenad med vovven om hon orkar ta sig upp ;)

Pussar från mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0