Ett steg närmre det nya livet

Idag gjorde jag en sak som tar mig kanske ett steg närmre det nya livet. Tänker inte en avslöja vad det är, men jag hoppas snart på ett svar och självklart ett positivt svar.

Jag har ju skrivit om att jag vill skaffa mig ett nytt liv och flytta osv. Bostad har jag redan så det behöver inte fixas. Men allt annat runt omkring, men idag som sagt har jag gjort en sak som kan ta mig steget närmre. Jag känner mig alldeles glad inombord, jag vill bara hoppa och skutta, fast jag vet inte egentligen varför jag känner mig så glad, men det är kanske för att jag känner att jag är på väg någonstans, till en stor förändring, vilket jag verkligen vill ha.

Vill kunna ersätta den gamla Michaela mot en ny Michaela, vilket snart kommer att hända. Men det är inte bara att förändra, det är så mycket runt omkring som ska fixas innan, men nu är jag på väg i allafall och jag känner mig sååå glad =)

Nu ska jag iväg och jobba ett par timmar, sen bär det av hem för lite plugg och att fortsätta fixa, ringa, maila osv =)

Pussar från en mkt glad Michan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0