En mycket bra dag

har jag haft idag faktiskt, känner mig glad och pigg.

Dagen började att jag gick upp tidigt, kokade kaffe och pluggade lite, sen kom Sara över och fikade med mig, alltid lite mysigt med sällskap.
Efter det gick jag och jobbade i hela två och en halv timme =) Men det var roligt och skönt att komma ut lite.

Efter jobbet gick jag hem till mina föräldrar och skulle låna deras skrivare och fixa lite saker till skolan, sen var det dags för engelskaprovet, kändes som att det gick bra och jag svarade på alla frågor på alla 9 sidor =)

Sen var det dags att möta upp Sara en snabbis igen för hon hade glämt sin Mp3 spelare hemma hos mig och den är hennes allt =)
Sen gick jag upp till mamma och pappa igen och fick pappas hemmagjorda köttbullar till middag. Mums, mums, mums säger jag bara, saknar verkligen mina föräldrars mat.

Men nu är jag hemma och tänker krypa ner under täcket och läsa till provet som vi ska ha i kommunikation på fredag, så ska jag gosa lite med med min älskade lilla vovve också =)

Natti natti alla söta.

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0