En lektion ifrån

HÖSTLOVET!!!!

Yeeeey.... En hel veckas ledighet, ska bli sååå underbart skönt. Fast jag har en hel del att plugga, men samtidigt kan jag bestäma mina egna tider själv, jag behöver inte ställa klockan, jag kan plugga när jag vill, jag kan träna när jag vill, jag kan lägga mig och vila mitt på dagen. Jag känner verkligen att jag behöver detta lov. Jag har verkligen kämpat på med både skola och jobb, så detta lov är jag verkligen värd =)

Men snart är terminen slut och jag har ju som sagt gjort en läskig sak, så nu går och till brevlådan varje dag och tittar efter ett kuvert =)
Och när jag väl öppnar det så får vi se om det blir en förändring i mitt liv eller inte.
Jag har lite saker på gång, jag känner att jag mår bra och jag är glad inombords. Så nu är det bara kuvertet som kan avgöra det sista innan det är dags att göra det jag vill =)

Men nu ska jag inte försöka tänka så mycket på det, ju mer jag tänker på det desstu nervösare blir jag =)

Nu ska jag ta mig ett bad, fixa mig och åka till skolan för en tvåtimmars lektion innan ledigheten, sen blir det lite barnvakt och sedan fredagsmys hemma hos mamma och pappa, jag är verkligen glad att jag har mina föräldrar så nära. 5 hus ifrån och där har jag dom.... Underbart ♥

Massa fredagspussar från mig ♥

 


Kommentarer
Postat av: linn

ha en mysig dag!

2009-10-23 @ 12:12:21
URL: http://linnzy.webblogg.se/
Postat av: Michan

Tack detsamma =)

2009-10-24 @ 00:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0