Dags för ett par timmars plugg

Nu ligger tvätten i maskinerna, resten hänger i torkskåpet, nu har jag precis kokat en kanna kaffe och ska sätta mig och plugga i ett par timmar har jag tänkt, jag har ju min affärsidé som jag ska jobba på och representera på torsdag, jag vet precis hur jag vill göra och ska göra, men det gäller bara att få ner allting på papper, det kan jag tycka är jätte svårt.
Men de som vi satt längst med när Sara hjälpte mig var nog namnet, vi har en hel del namn att välja på så det ska nog gå bra det också.

Men nu är det dags för lite plugg, O.C går runt i bakrunden =) Klarar verkligen inte att plugga när det är helt tyst, måste ha någon form av musik eller tv på =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0