Uppe med tuppen

Godmorgon alla glada.

Idag var jag uppe tidigt igen. Börjar kl 12 idag men ska möta några från klassen vid 11 tiden för vi ska gå igenom det sista innan våran redovisning som vi ska ha i kommunikation idag. Det ska faktiskt bli riktigt kul. Vi har fått i uppgift att vi ska jobba med en konflikt på en arbetsplats och så ska vi hitta en lösning hur vi kan lösa dessa konflikter, så vi har valt att göra ett rollspel och sean disskutera lösningen, det ska faktiskt bli superkul.

Efter skolan blir det barnvakt ett litet tag, sen bär det hem till Sara för lite middag och vin, så det blir en mysig fredag idag. Denna helgen skulle jag och Sara hitta på en massa roliga saker, men jag måste verkligen så plugga till provet på tisdag, för jag fattar ingenting, men jag kanske kan få hjälp av henne, alltid lättare att ha någon och bolla med.
Man kan ju faktiskt förena nytta med nöje, eller hur?

Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och har skrivit ut vårat arbete, ska kolla igenom det lite och se att allt ser bra ut. Jag älskar verkligen att jobba med ett ämne som jag tycker är kul, då sitter jag vid datan och bara skriver ock skriver.

Så därför längtar jag så otroligt mycket till våren när jag äntligen får plugga det jag vill =)

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0