Underbar lördag

Godmorgon alla glada.

Som vanligt uppe med tuppen, men det gör mig absolut ingenting, känner mig ändå ganska glad att få vakna upp pigg och fräsch på helgerna, och i tid. Jag vet inte riktigt men jag tycker bara inte att det är kul att vara ute och festa längre, klart jag tycker det är kul men det känns som om det finns en massa andra saker som lockar istället för att gå ut, göra av med pengar, sen komma hem och vara seg dagen efter. Nej, jag har hittat mig andra intressen.

Igår var det en helt underbar dag. Vaknade tidigt, låg på soffan och kollade lite film och åt en god frukost, kände ingen stress till någonting, sen tog vi bilen iväg och åkte runt lite.
Vi hamnade i Lund där vi åt lite lunch, sen bar det av hemåt för lite kaffe och lite mys.

På kvällen åkte vi in till stan, gick bara runt lite och tittade, Malmö är verkligen större än vad jag trodde om jag ska vara ärlig. Sedan gick vi in på ett ställe som hette Maskot och drack lite öl och vin, småpratade psv, hur mysigt som helst, och det mysigaste var att de hade uteservering, ja i oktober, med mass massa värmelampor. Mysigt värre

Sen gick vi och spelade biljard, inte direkt min grej med det gick över förväntan bra om jag ska vara ärlig, det var faktiskt riktigt kul ska jag säga, dock förlorade jag men jag vann en gång, men bara för att X sköt ner den svarta bollen =) Men en vinst är alltid en vinst, eller hur? =)

Sen gick vi en bra bit bort till bussarna, det är verkligen kallt här nere. Såg ett jättestort parisehjul som de hade i Köpenhamn sist jag var här, men nu hade de kommit till Malmö, dock alldeles för högt för min del, så det blev bara att stå och titta. Vi åkte hem, hällde upp lite vin och satte på en film med min favorit Ryan Reynolds.

Dock så somnade jag ganska fort så Xväckte mig så traskade vi in i sovrummet.... Mer tänker jag inte skriva om det =) Men jag hade en otroligt mysig kväll





Det enorma parisehjulet



En riktigt bra film med snyggingen Ryan Reynolds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0