Trött, slut och allmänt borta

Hemma efter ännu en givande lektion, tog en promenad till centrum och sedan promenerade jag hem igen, var tvungen att rensa tankarna lite.
Känner att det är så mycket just nu, vet inte hur jag ska hinna med. Snart är skolterminen slut, ca 3-4 veckor kvar, innan dess har jag 6 prov och 5 inlämningsuppgifter vilka inte är några små, samtidigt ska jag jobba, fixa med flytten.
Sen fick jag reda på att jag måste jobba hela julen på mitt jobb som jag är tjänstledig ifrån bara för att jag inte ska bli återbetalningskyldig för mina semesterdagar. Så det betyder att jag ska jobba fram till den 30e december och jag ska fira nyår i Malmö, och så ska jag hinna få ner alla mina saket till Skåne också. Hur ska jag hinna? Hur ska allt gå ihop?

Jag känner mig så stressad och tankspridd, jag glömmer bort saker hela tiden, har börja få tillbaka mina sömnproblem igen.

Om man bara kunde klona sig själv, så en kunde ta hand om skolan, en jobbet och den andra flytten. Men så är tyvärr inte verkligheten.

Känns som jag kommer falla ihop när allt väl är klart om det nu någongång blir det. Lär ju få säga hejdå till alla festligheter och helger framöver och bara koncentrera mig på allt.

Jag som hade tänkt fixa avskedsfest, adventsfika och glöggkväll, men det är väl bara att glömma......

Just nu vill jag bara fly undan, lägga mig på en strand i bikini och dricka parasolldrinkar =) What a life =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0