Trött i ögat

Godkväll alla söta. Hoppas ni haft en bra dag.

Dagen började med att jag gick och solade lite, måste ju vara fin till helgen =)
Sen bad jag min lillebror komma upp på lunch innan han gick till jobbet och det ville han så gärna, så han kom upp så åt och fikade vi lite.
Han skulle hjälpa mig att föra över låtar till min Ipod, men det funkar inte, står att det är någon fil som saknas och jag håller på att bli galen. Vill ju ha musik på tåget.

Vi avinstallerade Itunes och laddade ner det igen men det funkade iaf inte. Vad är felet???

Sen gick han till jobbet och jag åkte och hämtade barnen på dagis och gick hem och mös lite framför Mumintrollet =) Sen blev det lite middag och skola.

Nu har jag precis kommit hem, svängde förbi mamma och tog en te efter skolan.

Så nu sitter jag här och ska förbereda lite inför morgondagens händelser.
Skola fram till fyra, sen kanske jag hinner in och skaffa nytt leg, sedan hem till lillebror och hjälpa honom och fixa lite i lägenheten. Sen blir det hem och packa =) Wiiiieeeee =)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

Tyvärr blev du inte någon av de 20 första! Allt bra med dig annars idag?

2009-11-25 @ 22:48:50
URL: http://jessicalillsmeds.se
Postat av: Daja

sv: tycker ändå mq's julmodeller inte är helt otippade, känns som om de syns en hel del nuförtiden,så varför inte där också? :P

2009-11-25 @ 23:16:24
URL: http://daja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0