Tidig torsdagsmorgon

Godmorgon alla söta ♥

Idag gick jag upp tidigt bara för att plugga, börjar egentligen inte förens elva, men ska ha prov i marknadsföring idag. Jag tycker verkligen att det är jättesvårt, tur att det finns chans till omskrivning på tisdag, så det känns lite lättande i fall jag inte skulle klara det, då har jag hela helgen på mig att bara plugga, plugga, plugga.
Jag tror att jag kommer att ha det lättare att plugga ivår, för då har jag själv valt vilka ämnen jag vill läsa. Det har jag nu med men dessa är ju basämnen som jag verkligen måste ha. Så sen blir det nog mycket roligare. Man pluggar liksom för sig själv på något sett.

Efter skolan ska jag iväg till jobbet som jag är tjänstledig ifrån och skriva på lite papper.

Ikväll blir det bio med mamma och mormor, ska bli riktigt mysigt, vi tre brukar gå på bio ibland, skönt för min älskade mormor att komma ut lite.

Nej nu måste jag plugga lite.

Hörs snart igen ♥

Puss


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att börja så pass ändå. Fast jag börjar ju helst tidigt och slutar tidigt.. om jag får välja. :P

2009-11-12 @ 10:05:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: LAASTNIGHT

Hejsan!

Jag vill bara medela dig att jag precis skapat en blogg som kommer handlar mycket om musik, kändisar, kläder, tips och massa annat skoj. Denna blogg kommer ej handlar om mig eftersom det är väldigt vanligt att många personer just bara fokuserar på sig själv i bloggen. Därför vill jag förmedlar något annat än just det. Hoppas du finner intresse och spanar in min blogg:)

Ha en fortsatt trevlig dag. MVH/ http://laastnight.blogg.se

2009-11-12 @ 16:37:52
URL: http://laastnight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0