Storhandlat

Nu har jag kommit hem från storhandlingen med pappa. Sååå underbart. Nu har jag hela kylen och frysen full med massor av god mat.
Lovley.

Så inorgon har jag lovat att bjuda Sara på middag här hemma. Vi har ju alltid söndagsmys tillsammans, så tänkte jag att jag ska laga en god nyttig middag till oss.

Nu ska jag snart möra upp mamma igen, vi ska åka och sola, skönt med lite färg på kinderna så här års.
Känns som om jag haft en riktig familjedag idag, först långpromenad med mamma och pappa, sen storhandlat med pappa och nu sola med mamma, sen ska jag hem till dom på lite middag ikväll, helt underbart.
Jag älskar verkligen min falilj så otroligt mycket.

Jag vet inte hur jag kommer att klara att flytta ifrån dom faktiskt, jag kommer att gråta blod tror jag. Usch! Kommer ihåg när jag flyttade till Falun, mamma var jätteledsen, och nu är det ännu längre bort. Snyft =(

Får ta och bjuda ner dom någon helg så kan vi göra Skåne tillsammans.

Nu blir det solning.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0