Söndag

Hej och hopp.

Då var det söndag igen då. Men nu när jag inte ska vikariera längre så känns det inte som att man har den där söndagsångesten längre. För man ska inte upp tidigt på måndagen, riktigt skönt faktiskt.
Helgen har vart lung och mysig, i fredags låg jag bara hemma och mådde dåligt, igår var det äntligen lite sol ute, så det blev en långpromenad, storhandling och solning. På kvällen var jag hemma hos mamma och pappa och åt middag, vi spelade Geni, ett riktigt roligt sällskapsspel.

Efter det så åkte jag hem till Jozefine där ett par kompisar va, vi spelade Charader och drack lite vin, mysigt och roligt, åkte hem ganska tidigt.
En trevlig kväll.

Idag blir det barnvakt, ska snart ta ett bad och fixa mig iordning. Ikväll kommer Sara hit på lite middag. Vi brukar alltid ha lite söndagsmys tillsammans.

Skulle ju ha pluggat hela helgen, men nu när jag inte ska jobba så har jag hela dagarna på mig, så det känns skönt.

Jag hoppas att jag åker till Malmö på fredag, fick ledigt från kommunikationen, vi  har inte så mkt nu när skolan snart är slut.
Jag längtar verkligen dit nu. Så jag hoppas att veckan går fort.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0