Saknar dig så mycket <3

Jag saknar dig så otroligt mycket. Varje kväll när jag kommer hem från skolan/jobbet så önska jag att jag fick komma hem till dig.
Förra veckan var helt underbar. Jag fick vara med dig varje dag. När jag kom hem så kändes det så tomt.

62 mil är så långt, men snart är jag nära dig och jag längtar så otroligt mycket.

Det värmer i hela kroppen varje gång min mobil piper och ditt namn står där på displayen. Och ännu varmare blir jag när jag läser dina sms. De får mig att le varje gång och mitt hjärta tar ett litet skutt.

Saknar dig så mycket ♥

Hoppas snart att jag får ligga i din varma famn igen

Massa pussar till dig mitt hjärta ♥


Kommentarer
Postat av: malinm.se - en smart brunett!

Åh okej, hur ofta träffas ni?

2009-11-08 @ 17:52:09
URL: http://malinm.se
Postat av: Anonym

jätte bra blogg,och fin ,helt underbar :D

Min blogg är inte lik din,men den är bra ändå tycker jag ;) Den handlar om hur man kan förbättrar sin självkänsla och självförtroende .ja,och så handlar den om massa andra sker som tonåringar går igenom. Du kan ju kolla in den,även om den kanske inte är någonting för dig,de den ett försök;)

Den heter ialf ; http://jjuno.blogg.se

2009-11-08 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0