Så var det tisdag

Godmorgon alla söta.

Idag är det tisdag, nu hoppas jag att dagarna rinner iväg så att det blir fredag snart =)
Nu har jag precis bryggt mitt morgonkaffe, sen blir det att fortsätta rensa i skåp och lådor här hemma, sen ska jag plugga lite innan jag ska hämta barn i skola och på dagis, en dag full av saker att göra, så jag behöver inte känna mig rastlös iaf =)

Har redan börjat lite, igår fick jag ihop 2 svarta sopsäckar fulla med bara massa papper, tidningar och annat skit, jag brukar vara väldigt ducjtig på att spara saker, men nu måste jag verkligen blunda och kasta, kan inte ta med altt jag äger och har ner och jag kommer inte stanna i denna lägenheten för gott så då är det lika bra att passa på när jag ändå är i farten så att säga.

Lite kul samtidigt, man hittar massa saker man inte sett på länge och alla kort man har, så ibland sätter man sig och läser sin gamla dagbok eller så och drömmer sig bort ett tag.

Så nu blir det att ta an skåpet i hallen.

Hej sålänge =)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0